De Hofpas – Haaglanden

Florence & De Volharding

Opdrachtgever

Gezondheidszorg, dienstverlening

Sector

Vraag aan VOLT

"Help ons met het verder uitdenken, invullen en uitrollen van een loyaliteitsprogramma onder de 56.000 leden van onze beider organisaties waarbij pashouders voordeel bij lokale retailers krijgen en retailers zicht op 56.000 nieuwe potentiele klanten."

VOLT leverde

"Vanaf september 2016 verzorgt BURO VOLT het project management van De Hofpas. Met een masterplanning en de benoeming, invulling en bewaking van alle concrete akties binnen het project. In samenwerking met Buro voor de Boeg (reclameburo) kwam er een creatief concept voor de look & feel. VOLT heeft o.a. gezorgd voor alle communicatie voor de verschillende stakeholders, een vlammende salespresentatie voor deelnemende winkeliersverenigingen, alle POS materialen, instructie en training voor de nieuwe medewerkers en houdt tijdslijnen in de gaten en zorgt dat alle leden van de projectgroep hun aktiepunten nakomen. En uiteraard onbeperkt adviezen, meningen en idee├źn. We zijn er nog volop mee bezig, De Hofpas zal in Q2 van 2017 officieel gelanceerd worden."

Wat vindt de klant ervan

"Wat Loetje is voor de biefstukken is Natalia /BURO VOLT voor retailmarketing"

Pieter Jacobs, Hoofd Projectburo De Hofpas